Autor: 021.rs

Novi Sad
01.11.2022.
06:37
Žena stara 79 godina teško je povređena kada ju je juče oko 14 časova oborio biciklista na uglu Bulevara oslobođenja i Ulice braće Ribnikar.
  • Igor

    02.11.2022 13:11
    Svašta gamiže po bici stazi, ne samo babe i dede. Tu su mame sa kolicima posebno iritantne. Jednom prilikom sam takvoj ukazao, bez imalo besa i nervoze, na to da se nalazi na bici stazi, a dobio sam pojašnjenje: "staza je i za kolica"! I onda neki kreten pokosi babu i samo produži i svi samo pričaju o bahatim biciklistima...
  • НС

    02.11.2022 00:21
    Улица Цара Душана
    У улици Цара Душана је постојала бициклистичка трака са обе стране улице. Градски мозгови направили паркинг просторе на њиховом месту, а онда ионако уски тротоар поделили између бициклиста и пешака. Означили делове улице где је бициклистима забрањено да возе тротоаром, али ниједан бициклиста забрану не поштује. Полиције нема нигде. Пробајте бити пешак, поготово у вечерњим часовима.
  • Vlada

    01.11.2022 22:04
    @Nemanja

    I da voze 23 km/h preko prelaza je na granici neverovatnog, ali svejedno - ako ti vozilo koje se tom brzinom kreće po brisanom prostoru "ulazi suviše brzo u vidno polje", nisi kvalifikovan da voziš bilo šta. Mogu samo da zamislim kako vidiš motore oko sebe u saobraćaju, ti si dečko tempirana bomba.
  • /

    01.11.2022 21:44
    /
    @Nemanja
    i nisi se trkao sa autobusom?
    gde si mladost potrosio
  • Jovan

    01.11.2022 21:36
    Bahati biciklisti dobavljači
    Najgori biciklisti su dobavljači. Bahati su i na biciklističkim stazama i na trotoarima. Pogotovo su opasni na trotoarima, gde idu ljudi sa malom decom. Morate decu držati za ruke da ih ne bi neki bahati biciklista pokupio.
    Ja od njih više ništa ne naručujem.
  • Nemanja

    01.11.2022 20:49
    @@
    @Vlada
    Ne znam da li voze 23km/h ili 31km/h...ali znam da jurcaju kao muve bez glave i da ih vozač kome je pogled fokusiran na pešake na prelazu teško primeti jer mu suviše brzo uđu u vidno polje. Doživeo to, par puta. Mene je instruktor vožnje učio da nikad ne insistiram na prvenstvu, jer onaj deo sa Njutnovim zakonima...ako mi zato "treba oduzeti dozvolu", ti probaj.
    @Pekar
    NIsu mi "problem" automobili kad se uključujem, jer se isti kreću uglavnom približnim brzinama...po vašoj hipotezi, "problem" bi mi bio samo neki "Šumaher", a takvi i jesu problem u saobraćaju (nasilnička vožnja...). Napisah gore, problem je kad ti neko bukvalno uleti u vidno polje i imaš delić sekunde da reaguješ. Svaki iskusniji motociklista, bajker, će posavetovati da "voziš kao da si nevidljiv, jednom ćeš to i biti"...
    Izvinjavam se svakom Encu, Fanđu i Mihaelu koji imaju reflekse pilota borbenih aviona i panoramsko vidno polje, ja sam samo vozač malog gradskog auta koji ukazuje na PROBLEM.
  • Vlada

    01.11.2022 19:53
    @Nemanja

    Čekaj, ti si položio za auto i fantaziraš da biciklisti voze 30 na sat po prelazima? Pa ja bih ti odmah oduzeo vozačku, neko ko je toliko nesposoban da proceni brzinu tela u pokretu nipošto nije za vožnju.
  • Pekar

    01.11.2022 19:19
    @Nemanja
    Cekajte, kada se ukljucujete na put sa prvenstvom prolaza, nisu vam problem automobili koji idu 50-80km/h ali su vam problem biciklisti koji idu 20-30km/h? Bas cudno posto, isto kao sa automobilima, znate odakle mozete da ih ocekujete posto prelazite preko biciklisticke staze gde biciklisti u tom trenutku imaju zeleno svetlo pa samim tim i prvenstvo prolaza.
  • Nemanja

    01.11.2022 18:17
    @Pekar
    Ja kao vozač automobila imam osećaj za to kada bi drugi vozači trebali da me vide ili ne, to je deo sa "položenom obukom". Neko ko od "obuke" ima samo račun za bajs i jake noge tu kvalifikaciju nema, ne znam šta je tu sporno?!?
    I kad učestvujem u saobraćaju kao pešak, tj, kad prelazim saobraćajnice ili se krećem istim, i dalje imam isti refleks. Čuli ste možda za izraz "ne gledaj u automobil nego u vozača"?
    Situacije koje sam opisao kao sporne i opasne su postojanje miksa pešaka koji se kreću predvidljivom brzinom i bicikliste koji doleti sa 30 na sat iz mrtvog ugla. Šta saobraćajni zakoni kažu ko bi bio kriv, za to ne znam i ne zanima me toliko, ali sam sto posto siguran šta na to kaže Njutnov zakon...
    Jednostavno, danas se velika većina biciklova i biciklista kreće prebrzo da bi mogli da ciklaju samo iz dobre volje, potrebna su ograničenja i uslovi koji se moraju ispuniti da bi dobili status učesnika u saobraćaju.
  • Pekar

    01.11.2022 16:25
    @Nemanja
    Dakle vi mislite da je na biciklisti da zna koji je mrtav ugao svakom vozilu koji se vozi u ovom gradu? Zar ne mislite da je na vama, kao vozacu tog automobila, da to znate i da se ponasate u skladu sa tim? Ja sam jednom isto tako radi mrtvog ugla mog automobila izleteo na biciklisticku stazu nekom decku i bio sam 100% kriv jer nisam dovoljno pazio. On je uspeo da zakoci, ja sam mu se izvinio i sve ok. Nisam ga nazivao bolidom radi svoje greske.
  • Nemanja

    01.11.2022 15:34
    Ciklus cirkus
    Kao klinac sam redovno ciklao. U to vreme su 90% biciklova bili "muški", "ženski", "ponika" ili "BMX". Normalna brzina kretanja takvih biciklova je bila nešto iznad brzine hoda - kao trk recimo. Juranjve u to vreme je bilo samo po malobrojnim potpuno odvojenim stazama - Futoška, od parka do Satelita, na primer. Danas smo u situacjii da je 99% biciklova na ulici "sa brzinama" ili sa električnim dodatanim pogonom. Brzina kretanja istih je često ista ili veća od brzine kojom su se kretale nekadašnje "Zoljice". Da li ikom deluje normalno da za prevozno sredstvo tog tipa nije potrebna aposlutno nikakva obuka i dozvola, osim same veštine vožnje? Kao vozač automobila ("penzionerskog tipa") sam par puta mogao da pokupim bolide koji apsolutno nemaju predstavu o tome šta su mrtvi uglovi, gde vozač gleda kad skreće i slično.
  • Nana

    01.11.2022 15:31
    @Vlada
    Ne kod Šeratona već preko puta Šeratona kada se pređe Futoški put, tu ne postoji pešačka staza u jednom delu.
  • Vlada

    01.11.2022 15:05
    @Nana

    Kod Šeratona postoji pešačka staza, samo su takvi kao ti lenji da se pomere 15 metara do nje. A bicikliatička staza je tu dvosmerna, što bi te se ticalo (a možda bi i znala) da ti je uopšte mesto na njoj.
  • Nana

    01.11.2022 14:26
    @Djura
    Ne lupetaj gluposti već ponovo pažljivo pročitaj, sa razumevanjem. Lepo sam napisala da me klinac skoro oborio kada sam bukvalno sa pešačke prelazila preko biciklističke a ne hodala po njoj, ka semaforu, gledala levo desno, ne mogu da preletim!
  • Djura

    01.11.2022 13:52
    Evo
    Evo je sada npr. ova @Nana... Dakle ide po bici stazi, ne gleda na obe strane kada prelazi istu, ali umesto da kaze sebi da je kriva, dosla sada ovde da izmislja u kojim pravcima (hej!) trebaju da se krecu biciklisti po bici stazi. Sve to samo da ne bi ispalo da je ona pogresila kojim slucajem. Haos! Da izletis tako ko muva bez glave na put i da te pokupi automobil, da li bi isto tako pricala i izmisljala pravila?!
  • 21000

    01.11.2022 13:51
    ucesnik u saobracaju
    Koja gomila nervoznih, besnih i neartikulisanih vozaca je dosla ovde, samo da pljune po pesacima i biciklistima, jer im naravno ometaju njihovu brzu i divljacku voznju po gradu.
    Ja sam licno udario jednu babu kod futoske, zena od 60ak godina se samo stvorila ispred mene, iako nisam isao brzo uopste (usporio sam namerno zbog raskrsnice u blizini) ta zena se samo pojavila ispred mene, okrenuta ledjima i naravno niti je gledala levo ni desno, a seta duz biciklisticke staze, dakle njena krivica 300%.
    Isto tako me je udario taxi na istoj raskrsnici, iako je meni bilo zeleno, OPET sam se vrlo sporo kretao i taxista je odlucio da je njegovo uslovno zeleno bitnije od mog zivota, srecom prosao sam sa laksim povredama, samo zato sto sam isao sporo i nisam jurcao, inace bi me auto lansirao.
    Vozaci automobila su najodgovorniji, pa biciklisti, pa tek onda pesaci.
    Prvi ubiju najvise ljudi u saobracaju, razvijaju najvece brzine i imaju najteza vozila. Biciklisti NE SMEJU da voze po trotoarima, kakva god da je situacija na putu. A pesaci ne mogu da se setaju kao da jedino oni postoje i niko vise, moraju obratiti paznju na ostali saobracaj oko njih.

    Citava populacija nema mrve saobracajne kulture (cast izuzecima), ali najjaci su mi vozaci/taxisti koji su jedva docekali vest kako je biciklista nekog oborio, da bi mogli sada za sve bicikliste da traze od drzave smrtne kazne, zabranu voznje i zaplene bicikala. Malo im je ona subvencija, sad hoce i svima ostalima da uniste zivote.
  • Anticikloterorista

    01.11.2022 13:43
    Hoćemo registraciju i obavezno osiguranje za bicikliste. 1000 dinara godišnje bi bilo sasvim prihvatljivo.
  • Nana

    01.11.2022 13:31
    @Vladika
    Slažem se. Ono što je evidentno je da ovde nema normalnih. Mene je juče skoro oborio biciklista, klinac, pred pešačkim prelazom dok sam prelazila biciklističku stazu ka raskrsnici. Pogledala sam i desno i levo, nije ga bilo, stvorio se velikom brzinom tako što je izleteo iz prolaza između zgrada. I nije se ni osvrnu nego nastavio istom brzinom, ne pogledavši ni levo ni desno, preko raskrsnice Cara Dušana i Cara Lazar. A da ne spominjem što je vozio u smeru ka gradu trakom kojom bi valjda trebao da ide ka Telepu. Neka mi objasne biciklisti da li je normalno da vozite trakom u suprotnom smeru?! Ja sam do sada samo na pojedinim biciklističkim stazama videla oznaku da je u oba smera. Isto tako me neki dan obilazi matori konj na Bulevaru Evrope preko puta Šeratona i psuje što idem po biciklističkoj stazi prema Detelinari. Slažem se da nisam trebala da idem tim putem, to je nekih 100m gde nema pešačke staze a pri tome on isto vozi ka Detelinari, znači u suprotnom smeru.
  • Minika

    01.11.2022 13:04
    Strogo kazniti bahate
    Problem je bahatost biciklista koji misle da imaju prednost na peskackom. Nemate. Morate da sidjete i predjete kao i ostali. Dalje, na velikim Bulevarima ukljucijuci i taj deo bici staze je ISTI DEO i za pesake, moras preci preko bici staze da bi pristupio pesackom prelazu. Ne mozes da se teleportujes. Dalje, ove koji voze kroz pešacku zonu kao da voze trke kazniti po zakonu.
  • Djura

    01.11.2022 12:56
    Haos
    Moze se zakljuciti da ogroman deo onih koji su dosli ovde da popuju biciklistima nemaju dve cuke o saobracjnim propisima. Cuj onog genijalca motamkabloveza200EUR koji tvrdi da cevena bici staza znaci da biciklista treba tu da uspori!? Genije, staza je crvena da bi ne pesak i vozac automobila lakse uocio pa kako ne bi blokirali prolaz biciklistima. Takva bi trebala da bude na svakoj raskrsnici ali smo siromasni pa imamo to samo na najpromenijim. Ili oni genijalci sto tvrde da treba biciklista da gura bajs na prelazima iako postoji bici staza. Hajde neka neko od vas postavi ovde gde to tacno pise u saobracajnim propisima, bio bih vam zahvalan. Svi izmišljaju pravila kako njima odgovara.
  • Maki

    01.11.2022 12:33
    Pesaci ukljucite mozak
    Ne znam ko je ovde kriv, ali mogu da kazem da pesaci izlecu na biciklisticke staze kao muve bez glave. Meni je tako jedna baba izletela, da ne bih udarila nju, skrenula sam i udarila u ogradicu od baste kafica, razbila se, krvava kolena, a baba se nije ni okrenula. Neki momci iz kafica su izasli da mi pomognu. To je bilo na Bulevaru Oslobodjenja.
  • Лиманац

    01.11.2022 12:20
    мењати иницијативу пошто јој је само до шминке
  • Vladika

    01.11.2022 12:18
    Kamikaze
    Problem su ti kamikaza penzioneri i ljudi iz pasivnijih krajeva koji iskaču na biciklističke staze. Mi imamo neki zaustavni put, ne mogu da ukočim u mestu.
  • ovdašnji

    01.11.2022 11:58
    Alane Oprosti

    @ ovdašnji
    Nisi u pravu, samo tamo gde je bankina preko celog pešačkog je u obavezi, tamo gde ima ispust i iscrtana staza, nije u obavezi.
    ----------------------
    ja upravo pišem o pešaćkim stazama neobeleženim za bicikliste ,samo što vi isključivo vidite sebe u svakoj priči
  • 9

    01.11.2022 11:52
    Gde je sada
    "policajac" iz Dunavske kod biblioteke ,na mopedu koji
    maltretira dede na biciklima koji su stariji
    od njegovog oca i njega zajedno , a idu na pijacu
    da dovuku malo bakaluka jer drugačije ne mogu.
  • NS biciklica

    01.11.2022 11:51
    Normalna pojava
    Prisustvovao kod Merkatora kada je mladi biciklista oborio stariju gospođu sa bicikla i projurio dalje. Samo Sebe Srbin Spašava
  • Vera

    01.11.2022 11:45
    Biciklisti
    Kaznjavati bicikliste isto kao i vozace na pesackom prelazu,narocito one na elektricni pogon kao i na motore,ne praviti razliku,povecati kazne.
  • ex chapman

    01.11.2022 11:43
    tolerancija
    secam se vrlo dobro jednog odgovora na moj komentar kada je lik izjavio kako ce on da gazi svaku mamu sa kolicima koju vidi na biciklistickoj stazi. svakom sa zdravom pamecu to je dosta
    a zapravo je vrlo jednostavno - svi da postuju propise i sto je jos vaznije da uvazavaju druge ucesnike u saobracaju. tada ce se drasticno smanjiti broj udesa, narocito onih u kojima ucestvuju pesaci i biciklisti. i shvatite, vecina ljudi su i pesaci i biciklisti i vozaci - naravno ne u isto vreme. malo postovanja i razumevanja za drugog. a osuda od strane svih za one koji to ne postuju, a ne da se tolerisu i cak podrzavaju pojedina bahata ponasanja u saobracaju
  • Alane Oprosti

    01.11.2022 11:38
    @ ovdašnji
    Nisi u pravu, samo tamo gde je bankina preko celog pešačkog je u obavezi, tamo gde ima ispust i iscrtana staza, nije u obavezi.
  • Alane Oprosti

    01.11.2022 11:29
    @ Ana
    U potpunosti se slažem sa komentarom. Generalno svi kao da su poludeli u saobraćaju, svaka kategorija učesnika u istom misli da su upravo oni najugroženiji, nervoza je odavno na maksimumu, koju su dodatno podigli ovi “genijalci” koji su počeli radove u 50 ulica u isto vreme i doveli grad u saobraćajnu paralizu. Moramo se svi malo unormaliti, iskultivisati i naoružati strpljenjem, inače će ovakvih situacija biti sve više. Mada da budem iskren, kako se svi ponašamo u saobraćaju, ovo je još i dobra statistika.
  • Mugabe

    01.11.2022 11:28
    Kada vozim kola nema problema zaustavicu se i propustiti biciklistu. Ali kada sam pesak biciklista mora da stane i mene da propusti. Zbog cega biciklisti misle da imaju prednost u odnosu na sve?
  • Ajmo malo da

    01.11.2022 11:19
    uključimo mozak, može?
    Čitam komentare redom i većinom je priča "biciklisti su ovakvi i onakvi a dostavljači su najgori" uz povremen upliv realnih i normalnih biciklista koji em izraze žaljenje, kako dolikuje, em napomenu da u realnosti kao što ni svi vozeči nisu bahata stoka nisu ni biciklisti.

    No, to je sve očekivano ali imam osećaj da svi osim jednog komentara debelo maše jednu stvar koja je glavni razlog za sve loše i jedini put ka dobrom što se bezbednosti u saobraćaju tiče - PO LI CI JU.

    Prvi problem je što ih nema nigde. Bukvalno su vam iste šanse da vidite žirafu da hoda ulicom i da vidite policajca. Nema ih! Ako ih i ima onda su u kolima ili pored kola i to isključivo na početku meseca kad se pune te norme ili šta li.

    Drugi problem je što su oni još bahatiji od prosečnih vozača pa nisu ni kompetentni da sprovode zakone. Redovna pojava je da se parkiraju gde stignu a najčešće u traci bulevara sa ostrvom (prekršaj), pored pešačkog prelaza (prekršaj), na trotoaru (pekršaj)... Kako da primenjuju zakone koje ni sami ne poštuju ni privatno a ni na poslu?

    Dok se policajci i druge službe i institucije ne aktiviraju da sprovode zakon i rade svoj posao dotle će ovako biti.

    Nisu krivi ni vozači ni biciklisti ni pešaci nego PO LI CAJ CI.
  • motamkabloveza200EUR

    01.11.2022 11:14
    Biciklisti su najgori ucesnici u saobracaju, bez dileme. Raskrsnica Bulevara kod Futoske pijace, uvek puno pesaka, oni voze najbrze sto mogu, i zvone, zvone...Ne vide i ne razmisljaju da je u zoni raskrsnice biciklisticka staza obojena u crveno, znaci: stani, uspori, opasnost...
  • NIA

    01.11.2022 10:36
    menjati zakon
    koji je nakaradan! Biciklisti da prelaze ulicu peske a ne da jurcaju. Iskacu iza coskova, primer ulica B. Ribnikara i D. Kisa. I jos se izivljavaju na kolima koja uredno cekaju da se ukljuce na glavnu ulicu.
  • Milan

    01.11.2022 10:30
    tt
    Veliki broj bicikala po Beogradu ide na baterije, ti bajsevi mogu da idu od 30 do 50 km/h dakle nema nikakve razlike da li voziš bajs na električni pogon ili "bajs" na motorni pogon koji svi zovemo "motor"! Naravno motor je daleko sigurniji, ima deblje gume i mnogo bolje kočnice, velike amortizere i vozi se naravno po ulici, ali ono što je najvažnije motore mogu da voze ljudi koji poseduju A kategoriju za razliku od ljudi koji voze el. bajseve koje mogu da voze napaljeni klinci bez osnovnog poznavanja saobraćaja, oni nemaju ni tablice tako da nisu odgovorni pred zakonom. Često se oni zafuraju 30-40 na sat po uskom trotoaru pa ko živ ko mrtav! To je velika rupa u zakonu koju očigledno nema ko da zakrpi u ovoj državi, valjda se čeka da dovoljno ljudi izgine po ulicama pa će možda nešto da urade po tom pitanju!
  • sale

    01.11.2022 10:29
    razuma bez
    pre neki dan, na najlonu, guzva - ne mogu se dva coveka mimoici, a "zemara" srednjih godina pedala kroz masu i zvoni da mu se ljudi sklone s puta...

  • ovdašnji

    01.11.2022 10:21
    PRVA SRBIJA

    Pešaci kao da ne znaju da su u obavezi da propuste biciklove na biciklističkoj stazi.
    ---------------------
    a to što su biklisti dužni sići sa bicikala na pešačkom....nema veze..kritična siva maso u mozgu
  • Maja

    01.11.2022 10:18
    Ns
    Ta bela linija kojom je neki clan “struke” podelio trotoar normalne širine na trotoar i biciklističku pa je sad ni jedno ni drugo je katastrofa i to znaju svi koji pokušavaju tuda da hodaju sa decom a pored im zuji dostavljač u brzini sad ga vidiš sad ga ne vidiš!Objasnite Vi detetu od dve godine šta predstavlja ta linija.A još kad ih vodiš troje…Pa jel stvarno moram biti pod stresom i na trotoaru?Kuda je predvidjeno da se kreću “naša deca” pošto ni po pešackoj u centru više ne mogu!
  • MileBukovac

    01.11.2022 10:16
    Palanački mentalitet
    novosadski biciklisti po pravilu drski i bezobrazni...besni na pešake i na vozače automobila...uleću na pešački gde za njih nije označeno..
    a tek što zvone...Zmaj Jovinom kao kamikaze
    jako netolerantni ljudi...a furaju se na urbani liman i štogod kritičnu masu
    napominjem...ja sam i vozač i biciklista,i nikako mi nije jasna ta njihova drskost pa i hrabrost da uleću bez da stanu ili pogledaju.SEKTA
  • Mićo

    01.11.2022 10:09
    @Kole
    Kad mogu pešaci(a pogotovo žene sa detetom u kolicima koje mrzi da zadignu je kolica i pređu preko slivnika) po putu za motorna vozila, mogu i biciklisti po pešakoj zoni.

    To što ovog biciklistu mama i tata nisu naučili osnovnoj kulturi, ne znači da su ostali biciklisti tako bahati.
  • PRVA SRBIJA

    01.11.2022 10:04
    Pešaci kao da ne znaju da su u obavezi da propuste biciklove na biciklističkoj stazi.
  • Ns

    01.11.2022 10:03
    Vozim bicikl svaki dan, al stvarno je uzas kako se neki ponasaju. Npr. Narodnog fronta od parka do kraja, pa tu se trotoar deli sa pesacima, tu se lagano plovi, ne bi trebalo da se vozi brze od brzine pesaka. Jako me naljuti kad se kao pesak mimoilazim sa drugim pesakom, pa stanem na tu nazovi biciklisticku, a oni zvone. Covece, sacekaj, stisni kocnicu- nema mesta.
  • Aj

    01.11.2022 10:02
    hm...
    Mora da je jedan od dostavljaca hrane jer oni su najludji u voznji. NA zalost, policija naravno ne radi nista sem sto kaznjava one koji su vozili 52 na sat da bi napunila budzet. Ne znam sta jos treba da se desi da bi neko preduzeo nesto. Vise nije bezbedno hodati ovim gradom ni po pesackoj stazi.
  • Ana

    01.11.2022 09:57
    u odbranu
    Nije ok pljuvati po svim biciklistima. Poenta je da ima jako puno nepažljivih ljudi u saobraćaju, i pešaka i vozača i biciklista. Ja kao biciklista vrlo često imam problem sa pešacima na bici stazi jer uopšte ni ne pogledaju kada staju na stazu. S druge strane, na puno mesta bici staza se odjednom gubi ili prelazi u trotoar ili šta već ko zamišlja da je... Činjenica je i da ima jako puno biciklista i onih sa trotinetom koji voze prebrzo i stvaraju problem i drugim biciklistima a ne samo pešacima...
    Poenta je da treba svi da budemo mnogo, mnogo pažljiviji u saobraćaju jer Novi Sad nije više onako usporen grad kao što je nekada bio... Na žalost..
    A ovo što je ostavio baku ne pomogavši joj je stvar karaktera i to je poražavajuće...
  • igor_t

    01.11.2022 09:55
    To sto nije stao da pomogne kada je vec napravio sranje, to govori kakav je covek a ne biciklista. Isto bi taj uradio i da je auto vozio.

    I malo manje drvlja i kamenja po biciklistima molim, ima i nas normalnih koji tolerisemo muve bez glave zvane pesaci (pogotovo oni sa slusalicama ili kerovima), koji postujemo pravila, koristimo svetla nocu, ne jurcamo po trotoarima i vozimo po stazi za bicikl ili kolovozu.

    Da nam svima fali kulture u saobracaju to je tacno i sve je veci problem.
    Sto se biciklista tice, trenutno su najgori dostavljaci koji ne postuju skoro nikakva pravila, i vrlo cesto deluju kao da ni ne zanju pravila saobracaja.

    Zao mi je za gospodju, u tim godinama to je jako ozbiljna povreda.
  • boger

    01.11.2022 09:53
    Svakodnevna
    Kritična masa.
  • Bb-ns

    01.11.2022 09:50
    To je ta njihova "kritična masa".
  • Milica

    01.11.2022 09:34
    Problem je sto ljudi ne shvataju da nisu samo vozaci automobila ucesnici u saobracaju nego svi. I pesaci i biciklisti.
    Biciklisti se ponasaju jako bahato (ima izuzetaka) ne shvatajuci da su ucesnici u saobracaju koji ima neka pravila. Uglavnom su samo seli na bicikli, imaju pogon na jednu konjsku snagu i teraju. A taraju kao da su pokretne mete.
  • Srdjan

    01.11.2022 09:30
    Ja koji svaki dan vozim bajs primetio sam da se vecina biciklista ponasaju kao stoka, kao da nemaju kocnice, voze brzo cak tamo gde se masa ljudi krecu, gde bi trebali da usporavaju..
  • neb

    01.11.2022 09:22
    jel to jedaan od onih što misle da su suviše brzi i suviše kul da idu stazom za bicikliste pa jurcaju bulevarima ?
  • Goran

    01.11.2022 09:21
    Pitam se pitam
    Kad jednom ljudi shvate u NS da je biciklistička staza samo za biciklove, da je trotoar samo za pešake i da je kolovoz samo za motorna vozila, neće dolaziti do ovakvih dogadjaja.
  • Biciklista

    01.11.2022 09:21
    Mene je sramota
    Zbog velikog broja ljudi koji bahato voze bajs mene je sramota.
  • Bane

    01.11.2022 09:20
    Juče mi gospođa hipodromka na biciklu, u Mite Ružića dobacuje "Paaazi!" Auuu sreća pa je nisam prizemio.
  • M

    01.11.2022 09:19
    Lako je biti sudija
    Jedan biciklista ne predstavlja većinu a kao biciklista i podržavam oštrije primene zakona, bicikl nemože da bude bez svetla a po pravilniku o tehničkoj ispravnosti mora da ima i katadioptere na točkovima. Nemože da vozi trotoarom ukoliko postoji biciklistička staza u suprotnom mora da ide putem uz njegovu ivicu ili veoma, veoma polako ukoliko nema svoju stazu i ako je među pešacima. Ovo je tragična vest, ali više verujem da je bio prestrašen nego da je imao nekih malicioznih namera da je sad potreban linč. Sa druge strane gospodo vozači, uslovno je USLOVNO a ne napred preko svih, svi ulazite u krivinu preko biciklističke staze skoro do pešačkog pa onda zastanete ako i zastanete. Kad izlazite iz vozila vi izlazite pravo na biciklističku stazu, setite se osnovne škole, pogledati levo i desno pre nego što krenete napred. Takođe, biciklistička nije vaš parking i za takve slučajeve postoji zakon. Pešaci, dalje od biciklističke staze i problem rešen, a na raskrsnicama obratite pažnju gde se nalazite jer niste jedini. Na žalost većina ljudi se kreće ulicom sa tupim izrazom lica negde u svojim mislima, budite prisutni kad se krećete gradom. Nikad nisam imao nezgodu ali uvek moram da gledam na bahate vozače koji misle da su bitni kao i na pešake koji se kreću kao da su izašli iz neke ustanove nakon više nedeljne terapije. Kako se grad širi pravila i primena zakona će se pooštravati sve više prema svim učesnicima saobraćaja ali neka svako pogleda prvo sebe kako se ponaša.
  • Losa

    01.11.2022 09:16
    A zasto policija ne kaznjava bicikliste koji voze po bulevarima?
  • Jelena

    01.11.2022 08:45
    Dostavljači
    Pod hitno treba sankcionisati i pratiti dostavljače, ne znam po kom osnovu se tim ljudima dopušta da voze kao manijaci po gradu, po pešačkoj zoni, većina ih je neosvetljena, prolaze kroz crveno, samo je pitanje dana kad će neko od njih nekog ubiti. Ugrožavaju i pešake i druge bicikliste a i vozače automobila. A ovog manijaka valjda će identifikovati preko kamera i nek odrobija. Jadna žena.
  • Ivana

    01.11.2022 08:19
    Biciklisti su bahati, uzas. Samo se osvrcem sa koje strane ce me zveknuti. Jurcaju pesackom zonom kao muva bez glave. Ograniciti im kretanje na biciklisticke staze i kaznjavati ko prekrsi.
  • Vera

    01.11.2022 08:13
    Očekivano
    Kada sam nedavno komentarisala da biciklisti voze bahato kao da samo oni postohe dobila sam gomilu uvredu ,čak je neki "genije"to povezivao sa majčinstvom?E ovo je potvrda da sam u pravu.Bicikli su OK,ali i ljudi koji ih voze moraju biti kažnjavani zbog svoje bahatosti.
  • Hun

    01.11.2022 08:13
    Dostavljač?
  • Bahati bajseri

    01.11.2022 08:09
    Zato sto biciklista misli da je biciklisticka staza auto-put. Samo je bilo pitanje kada ce se to sa obaranjem pešaka desiti.
  • pera

    01.11.2022 08:01
    i sta sad, posto nije vozio automobil sve je ok
  • Lale

    01.11.2022 08:00
    Tipičan i klasičan biciklista, ništa čudno.
  • Ce

    01.11.2022 07:58
    Biciklisti su najgora vrsta vozaca u Novim Sad. Misle da su najbitniji I uvek u prvenstvu prolaza I u odnosu na vozace motornih vozila a pogotovo u odnosu na pesake.
  • ex chapman

    01.11.2022 07:57
    sarkazam
    nemoguce! biciklista da bude tako bahat? ma hajte molim vas. ne verujem ni rec
    btw (sad bez sarkazma) starica od 79 godina sa prelomom kuka, sa zdravstvenim sistemom kakav je u Srbiji, ne moze jos dugo poziveti. lik je bukvalno ubio tu zenu
  • komsha

    01.11.2022 07:54
    gde je policija?
    ja danima nisam video ni jednu patrolu u ns...
    vozaci automobila divljaju, voze i po trotoarima, kroz crveno.. ne staju pesacima... desnu traku koriste sve vise i vise, bez sankcija
    pesaci i biciklisti kao poludeli.
    uskoro ce poceti borba na ulicama medju "savesnim" ucesnicima u saobracaju...
    i jos ovi pametni, kada kazu kako pesak treba da propusti vozilo na pesackom... odmah kazna za ne propustanje pesaka iako nije u vozilu...
  • Liman

    01.11.2022 07:50
    Strašno
    I, gde je policija? Krivična prijava? Bagra
  • 9

    01.11.2022 07:35
    Bahati biciklista
    Ili dostavljač?
  • miki

    01.11.2022 07:35
    krkanska nacija
    Pojedinci su baš svinje na biciklovima, nekad sam bio strastveni biciklista, a sad mi se gadite svi redom....ovaj grad je postao svinjac obični, kultura u saobraćaju-NULA, biciklisti najgori ste od svih!
  • micko

    01.11.2022 07:34
    Cirkus prave ovi torbari što nose paprikaše na leđima. Jure stazama makar nekog i ubili.
  • Kole

    01.11.2022 07:28
    Trotoar pešacima
    Biciklisti su osvojili trotoare a sa njih pešaci proterani. Biciklisti moraju sa trotoara na svoje staze ili na put sem u zonama gde je to dozvoljeno i to polako ko pešaci a ne... Ni u Dunavski park ne smeju niti da voze preko pešačkog prelazaž al policija i ona komunalna ne radi ništa a biciklisti trotinetaši pa i motorista divljaju. Vreme je da se i pešaci zaštite.
    .

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna